Pewnego razu na TPR pojawiła się ikona awarii po kliknięciu na nią lista jest pusta, natomiast po zalogowaniu przez AP-IP ukazuje się komunikat "16-Empty", w informacjach jest wpis "awaria centrali: jest awaria", dioda na płycie miga 11x a ostatnio świeciła na stałe. Co to może być?
Optima: 1.9
TPR: 1.30
AP-IP: 1.2
Jest to jedna z awarii AP-IP a w panelu nie ma indeksu tej awarii.
Firmware do TPR-xx 1.4O wyświetla poprawnie te awarie.
Wysyłam firmware na e-mail, publikacja oficjalna w nowym roku.
Faktycznie po upgradzie oświeciła mnie, że jest to "Błąd sieci/brak internetu/moduł AP-IP"
trochę to dziwne bo internet dostaje i nawet go udostępnia jako AP, ale może gdzieś jest drobny błąd z mojej strony bo problem wystąpił w okolicy grzebania w ustawieniach routera.
Ponowię wpis,
przewertowałem ustawienia routera i AP-IP i błędu nie zauważam,
TRP mówi że ma awarię internetu, w ustawieniach użytkownika/info o ap-ip "internet: jest"
oraz AP-IP udostępnia internet z LAN.
Może ktoś również się z tym spotkał, bo nie wiem czy dalej experymentować z ustawieniami czy może to być niedopracowanie.
Z opisu wynika, iż AP-IP dla Wifi jest w trybie AccesPoint.
A przypadkiem nie jest zaznaczona opcja: 'błąd połączenia z siecią Wifi (dla trybu pracy Client)'.
Jeżeli tak to jest to błędne ustawienie.
Witam,
Kiedy można się spodziewać nowej wersji softu do paneli TPR?
Faktycznie panie Robercie, opcja była zaznaczono (po upgradzie ustawiałem wszystko od nowa i ją zaznaczyłem), czyli źle zrozumiałem "dla trybu pracy klient" pomyślałem, że nie będąc klientem nie bierze tego pod uwagę.
Problem rozwiązany - temat zamknięty.