OptimaGSM - problemy z wysyłaniem e-maili

Zaczęty przez phaczyk, Listopad 05, 2016, 10:17:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

phaczyk

Witam i proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Uruchomiłem praktycznie bez większych problemów centralkę natomiast poległem na konfiguracji e-maila. Konto założone na onecie:

Dostęp do internetu poprzez sieć WIFI skonfigurowany a e-maile nie wychodzą  :-\

Zalogowałem się do LUCI i otrzymuje następujące kody błędów.

Nov  5 06:47:34 Ap-Ip dnsmasq-dhcp[1606]: no address range available for DHCP request via wlan0
Nov  5 06:47:39 Ap-Ip dnsmasq-dhcp[1606]: no address range available for DHCP request via wlan0
Nov  5 06:48:20 Ap-Ip sSMTP[12469]: Invalid response SMTP server
Nov  5 06:49:16 Ap-Ip dnsmasq-dhcp[1606]: no address range available for DHCP request via wlan0
Nov  5 06:53:22 Ap-Ip sSMTP[12500]: Invalid response SMTP server

Pozdrawiam i czekam na podpowiedź


RobertH

#1
Witam

Nowe skrzynki wymagają przez www uruchomienia protokołów SMTP/POP3/IMAP dla klientów poczty.
Gmail dodatkowo: "dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji".
https://support.google.com/mail/answer/7126229?rd=2#cantsignin

Test SMTP z poziomu komputera to przepisanie ustawień do klienta poczty SMTP np. Outlook i wysłanie e-mail.
Jeżeli klient wysyła to dane i ustawienia są poprawne.

Dane SMTP kilku dostawców.
http://www.pocztowe.info/konfig_poczty.php

Marcinus

załączam zrzut ekranowy ustawień OptimyGSM dla poczty Gmail na mojej centrali - ta konfiguracja działa poprawnie
Pozdrawiam



akaduk

Wiem stary już jest ten wątek.
Mam pytanie co do hasła czy ustawiłeś hasło jedno czy dwuetapowe do gmaila?

akaduk


Marcinus


akaduk

Inaczej.
Czy hasło generowałeś dla aplikacji w Gmailu?

akaduk

Anuluje pytanie.
Wszystkie ustawienia ruszyły i działa ustawienie wysyłanie i odbiór poczty na haśle wygenerowanym do aplikacji w google.