"Słaba bateria urządzenia bezprzewodowego Aero" - pytanie.

Zaczęty przez longin1, Maj 01, 2020, 21:48:22

Poprzedni wątek - Następny wątek

longin1

Cześć,

Czy może orientujecie się jaka może być przyczyna tego, że nawet po wymianie baterii w czujkach na kolejny nowy komplet nadal otrzymuję takie komunikaty jak w tytule?
Trwałość miała być nawet 3 lata a ja wymieniłem baterie po 2 tygodniach pracy czujek. Na 7 czujek  7 baterii do wymiany. Co jest grane?

Pozdrawiam.

longin1

Cześć,

Skoro nikt nie odpowiada to rozumiem, że mój przypadek związany jest z wadą fabryczną czujek albo odbiornika Aero.
Powiem szczerze, że nie tego się spodziewałem po nowoczesnych systemach. Klient chce mnie powiesić za j..a. Oferuję nowoczesny system a po dwóch tygodniach baterie do wymiany.
Fatalna sytuacja.

K@mil

Spróbuj baterie obciążyć prądem 200mA przez 30s (rezystor 20-30 Ohm, 1W).
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)


RobertH

A jakie to baterie? czy zgodne z wymaganymi czujek czyli takie same jak oryginalne ?
Gdyby nawet bateria uległa pasywacji to po 2-3 dniach w czujce już by pracowała prawidłowo.

longin1

Cytat: RobertH w Maj 15, 2020, 12:33:16
A jakie to baterie? czy zgodne z wymaganymi czujek czyli takie same jak oryginalne ?
Gdyby nawet bateria uległa pasywacji to po 2-3 dniach w czujce już by pracowała prawidłowo.
Oryginalne, zakupione razem z czujkami. Jak będę na miejscu mogę zrobić zdjęcie.
Drugi komplet jest taki sam i już wysyła komunikaty ze słaba bateria.

RobertH

To raczej trzeba sprawdzic jakie napiecie jest  miernikiem, co pokazuje sie e programie, jaka awaria sie generuje.
Konfiguracje, pamięć zdarzen i zrzut z okna aero na serwis@ropam.com.pl

longin1

No co za pech. Jak już dojechałem do miejsca instalacji to komunikaty zniknęły.
Jak tylko się pojawią zbiorę potrzebne informacje i prześlę zgodnie z wytycznymi.