Witam serdecznie. Mam problem po ostatniej aktualizacji aplikacji na Iphone. Czy to jest jakis problem z strony mojego telefonu ? Instalacja na nowo aplikacji nie pomogła .
Prawdopodobnie w iOS jest włączony 'tryb ciemny'.
Aplikacja nie jest na razie przystosowana do zmiany tła tj. tylko tryb domyślmy jasny.
Witam ,
Panie Robercie zgadza się w ios jest wlączony tryb ciemny i był cały czas , nigdy nie było problemu do odpalenia aplikacji 3 dni temu , myslalem ze jakas aktualizacja aplikacji sie pojawiła .
Tryb ciemny (dark mode) jest dostępny od iOS 13
i wcześniej go nie było (w iOS 12 było jeszcze odwrócenie kolorów, taka 'namiastka' trybu ciemnego).
Aplikacja miała także aktualizacje ze względu na połączenia z internetem w nowym iOS.
Chyba się nie rozumiemy , tryb Cięmny w telefoie mam właczony od samego początku IOS 13 ( czyli ponad pół roku) . aplikacja OPTIMA działał normalnie cały czas , na biało i wszystko wyswietlało normalnie , do czwartku /piątku momo ze nic nie robiłem ani z aplikacja ani z systemem ios. poprostu weszłem w aplikacje jak zawsze i chciałem załączyc system , nawet nie mam jak tego zmienic tak jak to było do tego czwartku. zaznaczam raż jeszcze nic nigdzie nie zmieniałem , tym bardziej tryby jasny/ciemy czy kolory .
Analizujemy i odpowiemy w tym temacie.