Witam,
jestem świeżo po uruchomieniu alarmu z centralą NeoGSM-IP/PS.
Zainstalowana została fizycznie karta SIM oraz połączono z WI-FI -> zainstalowana również aplikacja RopamNeo na telefonie.
Problem polega na wyśweitlaniu błędu na panelu dotykowym oraz w aplikacji "brak połaczenia ze stacją monitoringu".
Wchodząc w "ZDARZENIA" wyświetla się komunikat "Nieudane połaczenie z serwerem głownym wifi/lan"
Dodam, że mogę sterować z poziomu aplikacji alarmem w domu (z wifi) jak i poza domem .
Proszę o sugestię / wsparcie co kryje sie pod tym komunikatem
Dziękuję
Podstawowe pytanie to: dlaczego jest włączony monitoring TCP? Centrala jest podłączona pod agencję ochrony? Dane obiektu uzgodnione z technikami z AO?
Wyłączenie rozwiązało "problem" - myślę, że zaznaczyłem to przez nieuwagę.
Dziekuję za naprowadzenie i pomoc!
Pozdrawiam