Dzień dobry
Proszę o informację czy zagłuszanie sygnału GSM jest zgłaszane jako awaria systemu. Dostaję informację o awarii systemu , za sekundę lub dwie dostaję kolejną wiadomość o końcu awarii. W zdarzeniach bąk informacji o awarii czy dołożenie anteny GSM spowoduję nie wysyłanie takich informacji o awarii.Jakiś czas temu odznaczyłem w opcjach żeby system nie raportował informacji o zagłuszaniu sygnału GSM myśląc że spowoduje to brak wysyłania informacji do stacji monitoringu nic to nie dało. Jak rozwiązać ten problem?
Raczej do sprawdzenia pamięć zdarzeń, jaka to konkretnie awaria i dopiero działania naprawcze.
A ponadto co to za centrala?
W pamięci w momencie awarii brak zdarzeń o przyczynie.
Wyjście do monitoringu jest skonfigurowane jako NC BI 360 załączane przez : awaria zbiorcza
proszę o informacje jakie usterki sygnalizuje Awaria zbiorcza które nie są zapisywane do pamięci zdarzeń ?
Sygnał o awarii pojawia się na krótko pojedyncze sekundy za chwilę komunikat koniec awarii tak 2-3 razy dziennie.