błąd kodu pin

Zaczęty przez volter, Sierpień 18, 2015, 16:25:51

Poprzedni wątek - Następny wątek

volter

Witam,,jest to moja kolejna instalacja neo gsm ps , nie mogę sobie poradzić z wpisaniem pinu , przed instalacją u klienta na próbę włożyłem swoja kartę i,wpisując pin i było ok.Teraz chcę zainstalować kartę klienta i i przy wpisywaniu nowego kodu cały czas wyskakuje błąd kodu pin , karty nju mobile  sprawdzone u mnie w tel zachowują się ok
Gdzie popełniam błąd?

RobertH

#1
Kod PIN jest zapisany w konfiguracji  NeoGSM, jeżeli zostanie włożona karta SIM z innym PIN-em i włączone zasilanie to karta będzie wymagała już wpisania w zwykłym telefonie PUK-u. Proszę uruchomić centralę bez karty SIM wpisać konfiguracje z poprawnym PIN-em następnie wyłączyć zasilanie i zainstalować kartę SIM. Następnie włączyć zasilanie i jeżeli do 30s. karat się zaloguje (błyskanie diody niebieskiej) to wszystko jest poprawnie.

volter

 Dziękuję za odpowiedź, właśnie w taki sposób próbowałem  i zero kontaktu , cztery inne  karty sim  startowały bez  problemu. Pomogła dopiero zmiana pinu karty sim z fabrycznego na własny, wtedy centrala ruszyła. Jest to być może nielogiczne i niemożliwe, ale może ktoś będzie w takiej samej sytuacji.