Czy taki setup jak poniżej powinien co 1 godz i 3 min przesyłać emaila ze statusem systemu? Na adres numer 1 zapisany w centrali?
Bo nic nie dostaje... inne emaile przychodzą z centrali.
Nie mam karty SIM, neo jest podłączone do WIFI.
Tak -email powinien być co 1h3m
Proszę sprawdzić pamięć zdarzeń centrali czy jest zgłaszany błąd.
Być może też wiadomości sa blokowane przez filtry niechcianej poczty na Pana serwerze.
W zdarzeniach nie mam nic na temat problemów z wysyłaniem email.
SPAM - sprawdzałem ten folder na gmail - nic nie ma z centrali.
Zresztą inne emaile przychodzą (o załączeniu i wyłączeniu wyjścia O1 - na razie tak testowo sprawdzam działanie skryptu).
Proszę przesłać Pana konfigurację na email serwis@ropam.com.pl
Dokładnie identyczna sytuacja u mnie, czy udało się zdiagnozować przyczynę problemu?
Wiadomości z wej, wyjść działają, ale nie działa automat wysyłania testu o zadanej godzinie jak u kolegi wyżej, oraz wysyłanie z jednorazowego testu powiadomień
Czy jest to jakiś błąd firmware centrali?
Tak, nie wysyłane były e-maile testowe przez wifi gdy brak karty SIM - firmware V1.9 naprawia błąd.