Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: toomek78 w Czerwiec 11, 2015, 13:32:34

Tytuł: NeoGSM-Ps brak komunikacji z modemem
Wiadomość wysłana przez: toomek78 w Czerwiec 11, 2015, 13:32:34
Witam, Od kilku dni panel wyświetla komunikat:
1 Brak połączenia z modemem
2 Brak sieci GSM
3 Brak GPRS
Centrala NeoGSM-Ps nie wysyła sms. Karta sprawdzona w telefonie-aktywna, pin poprawny, restart, ponowne wgranie pliku konfiguracyjnego też nic nie zmienia. Czy może to być uszkodzenie centrali?
Ewentualnie gdzie reklamować centralkę u sprzedawcy czy bezpośrednio w firmie Ropam?
Pozdrawiam,
Tytuł: Odp: NeoGSM-Ps brak komunikacji z modemem
Wiadomość wysłana przez: RobertH w Czerwiec 11, 2015, 15:22:52
Witam,

Przyjmujemy urządzenia do serwisu bezpośrednio lub przez dystrybutora.

Przed akcją serwisową proszę jeszcze sprawdzić na innej karcie SIM, najlepiej innego operatora.
Jaka karta SIM jest w zainstalowana?
Tytuł: Odp: NeoGSM-Ps brak komunikacji z modemem
Wiadomość wysłana przez: toomek78 w Czerwiec 15, 2015, 09:10:03
Witam,
Dziękuję za odpowiedź. Karta Orange,sprawdzona w telefonie wysyła i odbiera sms. Inne takie same karty działają na innych obiektach bez zarzutu. Centrala, o której mowa działała poprawnie z tą kartą przez kilka miesięcy.