Witam, Od kilku dni panel wyświetla komunikat:
1 Brak połączenia z modemem
2 Brak sieci GSM
3 Brak GPRS
Centrala NeoGSM-Ps nie wysyła sms. Karta sprawdzona w telefonie-aktywna, pin poprawny, restart, ponowne wgranie pliku konfiguracyjnego też nic nie zmienia. Czy może to być uszkodzenie centrali?
Ewentualnie gdzie reklamować centralkę u sprzedawcy czy bezpośrednio w firmie Ropam?
Pozdrawiam,
Witam,
Przyjmujemy urządzenia do serwisu bezpośrednio lub przez dystrybutora.
Przed akcją serwisową proszę jeszcze sprawdzić na innej karcie SIM, najlepiej innego operatora.
Jaka karta SIM jest w zainstalowana?
Witam,
Dziękuję za odpowiedź. Karta Orange,sprawdzona w telefonie wysyła i odbiera sms. Inne takie same karty działają na innych obiektach bez zarzutu. Centrala, o której mowa działała poprawnie z tą kartą przez kilka miesięcy.