Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: jokeroo w Wrzesień 17, 2019, 13:57:32

Tytuł: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: jokeroo w Wrzesień 17, 2019, 13:57:32
Witam

Mam kłopot z powiadomieniami w aplikacji, tzn sa ale tylko i wyłącznie gdy otworze aplikacje w telefonie. Podczas gdy nie korzystam z apki to żadna informacja powiadamiająca nie dociera, apka posiada wszystkie uprawnienia o pracy w tle itd. Jakieś pomysły?

Dziękuję i pozdrawiam
R.
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: robertm w Wrzesień 18, 2019, 10:01:48
Rozumiem że chodzi o powiadomienia PUSH.
Czy powiadomienia zostały skonfigurowane w centrali dla danych zdarzeń ?
Czy w aplikacji mobilnej ma Pan wykupioną usługę RopamBridge i w ustawieniach danego obiektu zaznaczona jest opcja odbierania powiadomień ?
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: jokeroo w Październik 29, 2019, 06:16:54
Tak mam ustawione wiadomości push, usługa wykupiona, wiadomości otrzymuję tylko po "kliknieciu na aplikacje", w przeciwnym wypadku nie dostanę powiadomienia.
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: RobertH w Październik 29, 2019, 08:31:25
Sprawdzić blokady powiadomień dla app, lub telefon jest w trybie np. 'nie przeszkadzać", 'oszczędzanie energii" itp.
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: jokeroo w Październik 29, 2019, 09:03:10
Wszystko jest odblokowane, nie jest to przypadek jednego telefonu.
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: robertm w Październik 30, 2019, 09:27:00
Do działania powiadomień PUSH niezbędna jest odpowiednia konfiguracja i wykupiona usługa RopamBridge,
Proszę o przesłanie konfiguracji urządzenia ( po usunięciu wrażliwych danych) oraz pliku z pamięcią zdarzeń na adres serwis@ropam.com.pl
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: Seppik w Grudzień 08, 2019, 12:25:45
Mam podobny problem z powiadomieniami z aplikacji :(
Usługa ropam bridge wykupiona, w aplikacji otrzymywanie powiadomień zaznaczone prawidłowo, telefon nie jest z trybie oszczędności baterii ani wyciszony. Otrzymuję jedynie informacje sms.

Co było u kolegi ?
Tytuł: Odp: Neoipgsm brak powiadomień o załączeniu alarmu w aplikacji
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 09, 2019, 10:56:41
Odpowiem podobnie, nic nie wiadomo - bez dodatkowych informacji czy i jak skonfigurowana jest aplikacja i centrala.
Może Pan przesłać plik konfiguracji centrali ( bez wrażliwych danych) będziemy mogli coś więcej powiedzieć.