NeoGSM-IP/PS Brak połączenia ze stacją monitoringu

Zaczęty przez gajdek419, Wrzesień 04, 2023, 21:47:06

Poprzedni wątek - Następny wątek

gajdek419

Witam,
jestem świeżo po uruchomieniu alarmu z centralą NeoGSM-IP/PS.
Zainstalowana została fizycznie karta SIM oraz połączono z WI-FI -> zainstalowana również aplikacja RopamNeo na telefonie.

Problem polega na wyśweitlaniu błędu na panelu dotykowym oraz w aplikacji "brak połaczenia ze stacją monitoringu".

Wchodząc w "ZDARZENIA" wyświetla się komunikat "Nieudane połaczenie z serwerem głownym wifi/lan"

Dodam, że mogę sterować z poziomu aplikacji alarmem w domu (z wifi) jak i poza domem .

Proszę o sugestię / wsparcie co kryje sie pod tym komunikatem
Dziękuję

RobertH

Podstawowe pytanie to: dlaczego jest włączony monitoring TCP? Centrala jest podłączona pod agencję ochrony? Dane obiektu uzgodnione z technikami z AO?

gajdek419

Wyłączenie rozwiązało "problem" - myślę, że zaznaczyłem to przez nieuwagę.
Dziekuję za naprowadzenie i pomoc!

Pozdrawiam