Witam
Mam kłopot z powiadomieniami w aplikacji, tzn sa ale tylko i wyłącznie gdy otworze aplikacje w telefonie. Podczas gdy nie korzystam z apki to żadna informacja powiadamiająca nie dociera, apka posiada wszystkie uprawnienia o pracy w tle itd. Jakieś pomysły?
Dziękuję i pozdrawiam
R.
Rozumiem że chodzi o powiadomienia PUSH.
Czy powiadomienia zostały skonfigurowane w centrali dla danych zdarzeń ?
Czy w aplikacji mobilnej ma Pan wykupioną usługę RopamBridge i w ustawieniach danego obiektu zaznaczona jest opcja odbierania powiadomień ?
Tak mam ustawione wiadomości push, usługa wykupiona, wiadomości otrzymuję tylko po "kliknieciu na aplikacje", w przeciwnym wypadku nie dostanę powiadomienia.
Sprawdzić blokady powiadomień dla app, lub telefon jest w trybie np. 'nie przeszkadzać", 'oszczędzanie energii" itp.
Wszystko jest odblokowane, nie jest to przypadek jednego telefonu.
Do działania powiadomień PUSH niezbędna jest odpowiednia konfiguracja i wykupiona usługa RopamBridge,
Proszę o przesłanie konfiguracji urządzenia ( po usunięciu wrażliwych danych) oraz pliku z pamięcią zdarzeń na adres serwis@ropam.com.pl
Mam podobny problem z powiadomieniami z aplikacji :(
Usługa ropam bridge wykupiona, w aplikacji otrzymywanie powiadomień zaznaczone prawidłowo, telefon nie jest z trybie oszczędności baterii ani wyciszony. Otrzymuję jedynie informacje sms.
Co było u kolegi ?
Odpowiem podobnie, nic nie wiadomo - bez dodatkowych informacji czy i jak skonfigurowana jest aplikacja i centrala.
Może Pan przesłać plik konfiguracji centrali ( bez wrażliwych danych) będziemy mogli coś więcej powiedzieć.