witam
mam taki problem
przy próbie połączenia się z centralą z aplikacji mobilnej wylogowany zostaje użytkownik który jest już podłączony tez z aplikacji mobilnej
- komunikat - Inny użytkownik zalogował się do centrali.
W kwietniu na to pytanie Robert odpowiedział że
Podczas programowania poprzez TCP/IP nie ma możliwości połączenia się już za pomocą aplikacji mobilnej.
Gdy nie ma połączenia poprzez TCP/IP z aplikacją NeoGSMIP64Manager z centralą mogą połączyć się równocześnie trzy aplikacje mobilne - dwie w sieci lokalnej lub poprzez stały adres IP i dodatkowo jedna poprzez RopamBridge.
jednak mnie się nie udaje połączyć równocześnie z tylko z 2 aplikacji mobilnych - coś gdzieś trzeba zaznaczyć?
Cytat: Mimix w Październik 05, 2020, 20:06:36
dwie w sieci lokalnej lub poprzez stały adres IP i dodatkowo jedna poprzez RopamBridge.
Odpowiedź jest podana, inne 2 aplikacje mogą być w sieci lokalnej nie przez serwer.
2 telefony w sieci lokalnej - wyłączony w obu telefonach dostęp po GPRS/LTE itp tylko WIFI - nadal za każdym razem jak jest podłączony jeden telefon i uruchamiam aplikacje na drugim
to na pierwszym następuje wylogowanie i komunikat - Inny użytkownik zalogował się do centrali.
to znaczy że app nie łączy się po porcie lokalnym
czyli nie jest poprawny adres IP wewnętrzny centrali i ten ustawiony w aplikacji