Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: tsopel w Czerwiec 06, 2021, 20:49:21

Tytuł: Problem z @ z bramki RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: tsopel w Czerwiec 06, 2021, 20:49:21
Witam,
Mam problem z otrzymywaniem @ z konta RopamBridge. Mam wykupioną dożywotnią licencję, aplikacja normalnie działa przez GSM ale nie otrzymuję @ z konta. W sekcji strefy, @, nr tel -> mam dodanego użytkownika pod nr1 z podanym tel i @. W sekcji komunikacja, testy liczniki -> wybieram alarm początek -> wybieram powiadomienie na @ dla użytkownika 1 ->zapisuje i ....@ nie dochodzą. Co robię nie tak albo co muszę jeszcze zrobić/dodać oprócz @ i zaznaczenia opcji wysyłki @ z konta RopamBridge?

Z góry dziękuje za pomoc.
Tytuł: Odp: Problem z @ z bramki RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: Mari00 w Czerwiec 08, 2021, 16:19:58
A w ustawieniach karty  SIM/sieci wifi wysyłanie jest aktywne?
Tytuł: Odp: Problem z @ z bramki RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: tsopel w Czerwiec 08, 2021, 18:36:41
tak
Tytuł: Odp: Problem z @ z bramki RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: robertm w Czerwiec 10, 2021, 09:54:21
Musi być wpisana treść tego powiadomienia/maila