Witam,,jest to moja kolejna instalacja neo gsm ps , nie mogę sobie poradzić z wpisaniem pinu , przed instalacją u klienta na próbę włożyłem swoja kartę i,wpisując pin i było ok.Teraz chcę zainstalować kartę klienta i i przy wpisywaniu nowego kodu cały czas wyskakuje błąd kodu pin , karty nju mobile sprawdzone u mnie w tel zachowują się ok
Gdzie popełniam błąd?
Kod PIN jest zapisany w konfiguracji NeoGSM, jeżeli zostanie włożona karta SIM z innym PIN-em i włączone zasilanie to karta będzie wymagała już wpisania w zwykłym telefonie PUK-u. Proszę uruchomić centralę bez karty SIM wpisać konfiguracje z poprawnym PIN-em następnie wyłączyć zasilanie i zainstalować kartę SIM. Następnie włączyć zasilanie i jeżeli do 30s. karat się zaloguje (błyskanie diody niebieskiej) to wszystko jest poprawnie.
Dziękuję za odpowiedź, właśnie w taki sposób próbowałem i zero kontaktu , cztery inne karty sim startowały bez problemu. Pomogła dopiero zmiana pinu karty sim z fabrycznego na własny, wtedy centrala ruszyła. Jest to być może nielogiczne i niemożliwe, ale może ktoś będzie w takiej samej sytuacji.