Witam
Mam pytanie dotyczące ustawień poczty E-mail:
Po ustawieniu wymaganych ustawień poczty i zgłoszeniu centrali informacji: e-mail wysłany
to na poczcie, nie mam śladu, że coś przyszło.
Czy można prosić o wyjaśnienie tego stanu?
Moje ustawienia
SMTP Server - smtp.gmail.com
SMTP Port - 587
SMTP Użytkownik - [tu adres mojej poczty]
SMTP Hasło - tu hasło do poczty podstawowe (działa komunikat e-mail wysłany)
- próbowałem też utworzonym (wygenerowanym) hasłem do aplikacji też (działa komunikat e-mail wysłany)
Nadawca Adres - [tu adres mojej poczty]
Nadawca Nazwa - SYSTEM_ALARMOWY
SMS gdy bł. wysył. - pusta kratka
[v] Wysyłanie e-mail poprzez moduł AP-IP (zaznaczony)
Bezpieczeństwo połączenia zaznaczyłem STARTTLS
Po takich ustawieniach i tak nie ma mejla na poczcie w googlach.
Witam,
Nikt się nie kwapił z pomocą.
Może też nikt się z czymś takim nie spotkał.
Ustawienia same zadziałały po dwóch dniach, od chwili kiedy napisałem ten post.
Może któryś z kolei restart centrali pomógł, od wczoraj regularnie pojawiają się informacje o stanie centrali na majlu.
Działają u mnie takie ustawienia jak napisałem wcześniej plus ustawienie hasła jak niżej:
SMTP Hasło - wygenerowane unikalne hasło do aplikacji w poczcie google
Pozdrawiam