czy dobrze podłączyłem

Zaczęty przez MarCh, Maj 23, 2016, 15:28:59

Poprzedni wątek - Następny wątek

MarCh

Witam.

Mam pytanie dotyczące podłączenia systemu alarmowego. Jestem początkującym elektronikiem i nie jestem pewien czy wszystko jest dobrze podłączone.

RobertH

Wygląda poprawnie przy czym styk sabotażowy sygnalizatora powinien  mieć masę niezależną od wyzwalania sygnalizatora.

MarCh

#2
już poprawiam.

A ten styk sabotażowy w obudowie centralki  wystarczy jak podłączę GDN --> I7  czy jeszcze muszę obciążyć to rezystorem 2,2k ?

mam jeszcze jedno pytanie bo z panelu dotykowego jak wchodzę w ustawienia-> serwisowe to wyświetla mi "brak dostępu serwisu" co z tym zrobić

glider33

Cytat: MarCh w Maj 23, 2016, 17:45:40
A ten styk sabotażowy w obudowie centralki  wystarczy jak podłączę GDN --> I7  czy jeszcze muszę obciążyć to rezystorem 2,2k ?
Nie musisz, ale może dać rezystor, tylko wtedy ustaw wejście I7 jako EOL 24h. Przy braku rezystora NC 24h.

Cytatmam jeszcze jedno pytanie bo z panelu dotykowego jak wchodzę w ustawienia-> serwisowe to wyświetla mi "brak dostępu serwisu" co z tym zrobić
Naciśnij na panelu ikonę ustawień, wbij główny kod, wybierz UŻYTKOWNIKA, a następnie naciśnij opcję DOSTĘP DO SERWISU. Dzięki temu uzyskasz dostęp do serwisu na 8 godzin.

MarCh

rozumiem, ale to tak ma wyglądać czy mam coś nie tak z panelem?

dodatkowo zapytam sie jeszcze o ustawienia podczas programowania, czy dobrze ustawiłem dwie czujki i syrenę, robię to pierwszy raz i niby działa ale nie wiem czy tak powinno być i czy przypadkiem mnie kiedyś nie zaskoczy tak jak to zrobił zasięg GSM kiedy non stop zgłasza mi próbę zakłócania sygnału GSM

Poniżej zdjęcie a na nim ustawienia, jak by tak ktoś luknął i podpowiedział coś czy dobrze czy nie

glider33

Cytat: MarCh w Maj 23, 2016, 23:17:38
rozumiem, ale to tak ma wyglądać czy mam coś nie tak z panelem?
Tak to ma wyglądać właśnie :) Instrukcja obsługi TPR się kłania, strona 19, punkt 2.1.6.9