NEO - czas CLIP

Zaczęty przez pm, Luty 17, 2013, 00:17:59

Poprzedni wątek - Następny wątek

pm

Witam,

Co oznacza \'Czas CLIP\' w zakładce Opcje 1/Czasy?

Wojtek

Ponawiam pytanie kolegi. w plikach pomocy nie doszukałem się odpowiedzi co określa \"czas CLIP\".
A przy okazji, proszę o info, czy można tak ustawić opcję, aby numer wybierać np przez 30s, natomiast w sytuacji kiedy ktoś odbierze połączenie, nastąpiło szybkie rozłączenie. Opcja \"dzwoń przez\" w pomocy opisana jest jako czas maksymalny połączenia, od detekcji odebrania, natomiast wydaje sie, że jest to również czas wybierania numeru. Jak to jest?

RobertH

CLIP ma wykorzystanie dla: test transmisji, oddzwonienie na połączenie przychodzące.
Dla czasu \'0\' moduł automatycznie wykryje sygnał dzwonka na telefonie odbiorcy (on-hook) i rozłącza się.
Jest to czas krótki i niektóre stacje monitoringu, telefony nie były w stanie zarejestrować numer dzwoniącego CallerID
dlatego jest możliwość jego regulacji.

Dla połączeń głosowych (VOICE) służy czas \'dzwoń przez\'.
Jest to czas maksymalnego czasu połączenia po odebraniu lub czas generowania sygnału dzwonka na telefonie odbiorcy.
Przy czym dla czasu >30s to sieć GSM pierwsza odrzuci dzwoniącego jeżeli odbiorca nie odbiera.
Zazwyczaj dla zrealizowania funkcji Call z trzema dzwonkami ustawia się czas 10-15s.

Dla systemu skuteczne połączenie głosowe to: sygnał dzwonka na telefonie odbiorcy, odebranie połączenia, przekierowanie na pocztę głosową.
Dla jednej kolejki dzwonienia jeżeli numer nie jest chwilowo dostępny w sieci, system wykona trzy próby połączenia do uzyskania dzwonka/odebrania, w innym przypadku zapisze nieudane połączenie.

Co do pytania:
\"A przy okazji, proszę o info, czy można tak ustawić opcję, aby numer wybierać np przez 30s, natomiast w sytuacji kiedy ktoś odbierze połączenie, nastąpiło szybkie rozłączenie\".
Nie planujemy takiej funkcji gdyż:
- odebranie połączenia, które nie niesie innej informacji jak CallerID nie ma sensu i generuje tylko koszty,
- sygnał dzwonka to udane połączenie,
- jest programowalna funkcja potwierdzenia znakiem DTMF \"#\" po odebraniu i zakończenie połączenia i danej kolejki (do innych numerów),

W przypadku dalszych pytań służę pomocą,