Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: hudy w Grudzień 09, 2018, 21:31:45

Tytuł: Problem z uzbrajaniem z poziomu panelu
Wiadomość wysłana przez: hudy w Grudzień 09, 2018, 21:31:45
Witam. Kolejny dzień kolejny problem. Od razu zaznaczam że nic nie było zmieniane w ustawieniach centralki. Ostatnie połączenie z centralą było kilka dni temu.W domu jest tylko jedna strefa do której przypisane są wszystkie czujki.
Wczoraj przy próbie uzbrojenia alarmu z poziomu panelu TPR-4W pojawiła się na 2 sekundy informacja "odliczanie czasu na wyjście" i jest tylko możliwość kliknięcia OK. Po 2 sekundach informacja znika. Gdy klikam w panelu ikonę rozbrajania to wyskakuje informacja że system jest rozbrojony. Od razu wyjąłem telefon by uzbroić alarm przez aplikację RopamNeo. Zdziwiło mnie to że w aplikacji jest podświetlona ikona rozbrajania i uzbrajania tak jakby system nie był do końca rozbrojony. Dlaczego jeśli rozbroiłem alarm przez panel 20 minut wcześniej?
Co jest nie tak z uzbrajaniem przez panel? Dlaczego jest z tym problem jeśli nic nie było zmieniane?
Tytuł: Odp: Problem z uzbrajaniem z poziomu panelu
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 10, 2018, 10:46:46
Proszę sprawdzić  jakich stref dotyczy uzbrajanie / rozbrajanie ikonami na TPR-4 i na aplikacji
Ciężko z opisu wyciągnąć jednoznaczne wnioski - jednak wydaje się ze na panelu uzbraja Pan inną strefę niż chce Pan potem rozbroić.

Możemy pomóc jedynie widząc jaka jest konfiguracja centrali. Proszę o plik na e-mail serwis.
Tytuł: Odp: Problem z uzbrajaniem z poziomu panelu
Wiadomość wysłana przez: hudy w Grudzień 10, 2018, 14:37:47
Plik został wysłany wraz z linkiem do tego tematu by było wiadomo o co chodzi.
Strefę z tego co widzę mam jedną. Druga sprawa to nic nie było zmieniane w ustawieniach a problem pojawił się sam. Rozbrajam system przez panel a uzbroić już nie mogę.
Proszę jeszcze o informację czy za każdym razem jak zostają wprowadzone zmiany w centrali muszę skanować kod QR do aplikacji?
Tytuł: Odp: Problem z uzbrajaniem z poziomu panelu
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 11, 2018, 14:44:37
Samo skanowanie kodu QR - to przepisanie ustawień - takich jak klucz szyfrowania, ID urządzenia, numery IP

Jeżeli zmienia Pan cos w menu w programie NeoGSMIPManager i chce te zmiany wprowadzić też na aplikacji danego telefonu - należy  po  zalogowaniu się do urządzenia w ustawieniach należy wybrać opcje ,,Załaduj menu"  aby otrzymać na urządzeniu mobilnym układ menu przygotowany przez instalatora.