Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: arcadiusz w Grudzień 19, 2018, 21:03:33

Tytuł: co mówi ten log:
Wiadomość wysłana przez: arcadiusz w Grudzień 19, 2018, 21:03:33
Dec 19 20:59:54 Ap-Ip syslog: unloading the module failed
Dec 19 20:59:54 Ap-Ip syslog: unloading the module failed
Dec 19 20:59:54 Ap-Ip syslog: unloading the module failed
Dec 19 20:59:54 Ap-Ip syslog: unloading the module failed
Dec 19 20:59:55 Ap-Ip syslog: failed to open /lib/modules/3.18.7/aead.ko
Dec 19 20:59:55 Ap-Ip syslog: failed to open /lib/modules/3.18.7/aead.ko
Dec 19 20:59:55 Ap-Ip syslog: ftdi_sio is already loaded
Tytuł: Odp: co mówi ten log:
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 20, 2018, 10:24:51
Są trzy możliwości:
1. Brak komunikacji modułu AP-IP z OptimaGSM np. nie podłączony kabelek z AP-IP do centrali
2. Brak połączenia  z WiFi
3. Połączenia z WiFI są zrywane