Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: tsopel w Czerwiec 06, 2021, 21:02:00

Tytuł: Połączenie z serwerem głównym - problem
Wiadomość wysłana przez: tsopel w Czerwiec 06, 2021, 21:02:00
Witam,
Powiedzcie mi proszę czy to normalne, że ciągle mam takie komunikaty? Połączenie jest po "kablu".

dziękuję za pomoc.
Tytuł: Odp: Połączenie z serwerem głównym - problem
Wiadomość wysłana przez: RobertH w Czerwiec 07, 2021, 08:35:04
Określenie - serwer główny/pomocniczy jest dla monitoringu TCP a nie dla serwera RopamBridge.
Centrala źle skonfigurowania i ta odpowiedź dotyczy obu postów.

Odsyłam do dokumentacji, 'szybki start' itd.
a w przypadku dalszych tematów proponuje wysłać na serwis@ropam.com.pl
konfigurację, pamięć zdarzeń i opis tematu.
Tytuł: Odp: Połączenie z serwerem głównym - problem
Wiadomość wysłana przez: tsopel w Czerwiec 07, 2021, 09:14:09
Dziękuję za podpowiedź ale czy mogę prosić o dokładniejszą informacje gdzie muszę to zmienić w NeoGSMIP64Manager aby było poprawnie? Pierwszy raz robię taki system (u siebie w domu) i za bardzo nie znam jak i "fachowego słownictwa". Dodam tylko, że na chwilę obecną system działa prawidłowo, alarm sie załącza, dostaje powiadomienia sms jak i w aplikacji.

pozdrawiam