NeoGSMIP64 RopamBridge nie działa logowanie do cetrali PUSH, mail

Zaczęty przez cava, Sierpień 09, 2023, 09:51:42

Poprzedni wątek - Następny wątek

cava

Witam troszkę przejrzałem forum i nie znalazłem podobnego tematu, chyba że ktoś mnie wyprostuje.
Posiadam centralę jak w temacie, sprzęt: 1.1 soft: 2.5pl do której cały czas logowałem się po stałym IP, zarówno przez aplikację RopamNeo jak i programowanie po założeniu zworki SERWIS i wszystko działa OK. Zachciało mi się jednak wykorzystać powiadomienia PUSH, które działają tylko z RopamBridge i też mail z konta RopamBridge, a że doczytałem że moja centrala dostaje licencję za darmo tak wiec uruchomiłem RopamBridge. I teraz podsumowanie:
- aplikacja ropamNeo bez problemu loguje się za pomocą RopamBridge oraz dalej po stałym IP
- nie działa powiadomienie mail ani PUSH (zaznaczona opcja powiadomień po aktywacji wejścia centrali nr 14)
- nie mogę się zalogować poprzez 3. Połączenie zdalne przez TCP/IP/GPRS, wysyłanie smsa: 123B connect i aktywacja Programowania Serwisowego w RopamNeo nie pomagają
Czy ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić?

K@mil

W opcjach aplikacji przy dodawaniu obiektu zaznaczyłeś ,,ptaszki", aby otrzymywać powiadomienia Push?
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

cava


RobertH


cava

Jak widać na moich zrzutach wszystkie te opcje mam zaznaczone, na konto przez aplikację loguję się od kilku dni po parę razy dziennie i dalej nic (raczej nie kojarzę żeby pojawił się kiedykolwiek komunikat o zmianie ustawień konta powiadomień), proszę o info co jeszcze sprawdzić.

RobertH

przesłać ID centrali na @ zweryfikujemy konto na serwerze, jaka app się logowała i czy ma ustawione PUSHe.

cava

Wysłałem na priv, dzisiaj jeszcze raz odinstalowałem apkę i zainstalowałem i dalej nic.