Problem z logowaniem RopamOptima

Zaczęty przez anmusz, Luty 10, 2020, 22:51:39

Poprzedni wątek - Następny wątek

anmusz

Witam,
po automatycznej aktualizacji apki RopamOptima na Android do wersji v1.7.0, brak możliwości zalogowania do systemu.
"LOGOWANIE, Nieprawidłowy kod użytkownika lub hasło" 
Sytuacja identyczna na trzech różnych telefonach.

Andrzej

RobertH

Zweryfikować ustawienia, wprowadzić od nowa w tym klucz TCP/IP.

skygge

U mnie tak się często dzieje i trzeba wprowadzić od nowa klucz TCP/IP, pomimo że się nie zmienił ani w centrali ani w aplikacji.
Po prostu trzeba ten sam klucz wpisać na nowo. Dziwne ale prawdziwe.

PS. "Często" w jednostkach SI oznacza u mnie raz na kilka-kilkanaście dni.

kamei979

Witam u mnie podobnie jak wyżej brak możliwości zalogowania się do centrali poprzez aplikację RopamOptima z tą różnicą że jest komunikat "urządzenie chwilowo niedostępne" dodam że niezależnie jaki kod wpisuje do obiektu jeat ten sam komunikat .Problem występuje tylko przez logowanie przez sieć GSM ,przez wifi w domu loguję się bez problemu.Proszę o pomoc

anmusz

Cytat: kamei979 w Luty 17, 2020, 19:08:13
Witam u mnie podobnie jak wyżej brak możliwości zalogowania się do centrali poprzez aplikację RopamOptima z tą różnicą że jest komunikat "urządzenie chwilowo niedostępne" dodam że niezależnie jaki kod wpisuje do obiektu jeat ten sam komunikat .Problem występuje tylko przez logowanie przez sieć GSM ,przez wifi w domu loguję się bez problemu.Proszę o pomoc

W jaki sposób łączysz się z centralą?

anmusz

Z opisu aplikacji:
"Z aplikacji można korzystać bezpłatnie w trybie lokalnym oraz zdalnie w przypadku posiadania stałego adresu IP i przekierowaniu portu na routerze."