Dzień dobry,
Od pewnego czasu zauważyłem w logach poniższy błąd. Po jego wystąpieniu centrala wydaje się być zawieszona. Trudno coś więcej mi powiedzieć. Mam najnowsze oprogramowanie firmware w wersji polskiej. Czy ktoś może się z tym już spotkał?
Software thread fail mask:0x1F
Pozdrawiam
Proszę o przesłanie pełnej pamięci zdarzeń i konfiguracji na email : serwis@ropam.com.pl
Witam.
Spotkałem się z tym problemem na dwóch centralach NEOGSM-IP.
W logach występuje zapis : Software thread fail mask:0x1F
lub Software thread fail mask:0x3D
Błędy te powodują restart centrali lub jej zawieszenie.
Jedna z tych central współpracuje z modułem firmy ochroniarskiej i jej restarty skutkują przyjazdem patrolu.
Plik z logami przesłałem do serwisu jednakże nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi co jest powodem tego problemu.
Z tego co zauważyłem, te komunikaty występują chyba na każdej centrali niezależnie od wersji oprogramowania (1.5, 1.7, 1.8) i - przynajmniej z tego co zaobserwowałem - prawdopodobnie wtedy właśnie przestaje działać połączenie z RopamBridge.
Cytat: darbob w Grudzień 02, 2019, 23:36:34
Witam.
Spotkałem się z tym problemem na dwóch centralach NEOGSM-IP.
W logach występuje zapis : Software thread fail mask:0x1F
lub Software thread fail mask:0x3D
Błędy te powodują restart centrali lub jej zawieszenie.
Jedna z tych central współpracuje z modułem firmy ochroniarskiej i jej restarty skutkują przyjazdem patrolu.
Plik z logami przesłałem do serwisu jednakże nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi co jest powodem tego problemu.
Odpowiedź była wysłana na e-mail.
A powody na podstawie przesłanej konfiguracji:
- Centrala nie ma karty SIM - więc proszę prawidłowo ustawić centrale do takiej pracy (opcja 'brak karty SIM').
- Ponadto jest ustawione wysyłanie e-mail - a serwer pocztowy nie jest ustawiony (opcja do wyłączenia).