Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: skygge w Grudzień 08, 2019, 00:36:31

Tytuł: OptimaGSM - problem z datą i czasem
Wiadomość wysłana przez: skygge w Grudzień 08, 2019, 00:36:31
Dzień dobry!
Co może być przyczyną przestawiania się daty i godziny w centrali OptimaGSM?

Stało się to już drugi raz, raz 26 listopada i wczoraj (06.12) znowu.

Data przestawia się na rok 2036, luty.
Za pierwszym razem, jak przestawiłem ręcznie datę na poprawną, to centrala źle wyliczyła dzień tygodnia, i 26.11.2019 to dla niej była niedziela (a faktycznie wtorek).

Wczoraj data przestawiła się znowu. Zdjęcia:

(https://www.skygge.com/1/optimagsm_data_1.jpg)

(https://www.skygge.com/1/optimagsm_data_2.jpg)

Jakimś wytłumaczeniem byłoby np. nieosiągalność serwera NTP  (brak komunikacji), no ale raczej z tego powodu zegar nie ma prawa się przestawić...
Dzięki za ewentualną pomoc.
Pzdr
Skygge
Tytuł: Odp: OptimaGSM - problem z datą i czasem
Wiadomość wysłana przez: DarekM w Grudzień 22, 2019, 19:56:47
U mnie też wystąpił ten bład, dokładnie w tych samych dniach co i u Ciebie.