OptimaGSM problem z połączeniem lub operaorem.

Zaczęty przez moto-binek, Marzec 16, 2017, 17:21:50

Poprzedni wątek - Następny wątek

moto-binek

Witam.
Jeszcze raz proszę o pomoc mam problem z zdalnym połączenie z optimą przez Ropam Bridge.
Po wysłaniu SMS-a dostaję komunikat ,, Błąd połączenia z serwerem" , a 10minut wcześniej wszystko działało.
SMS Stan zwraca :
sv:2.6
GSM: 2, 16dbm.
Mam też problem z błędem 62 podczas wysyłania e-mail.

Dodatkowo nigdy nie udało mi się połączyć poprzez moduł AP-IP łącze się z siecią tworzoną przez AP-IP połączenie jest, ping do 192.168.10.1 jest.
Na panelu ustawiam tryb serwisowy (próbowałem też z dostępem zdalnym) i nic 20 prób i zero połączenia.


Wczoraj i dziś zauważyłem jedną dla mnie dziwną rzecz.
Jeśli jestem na budowie gdzie zainstalowany jest alarm za 2 lub 3 razem połączę się z optimą przez ropam bridge z tym że przez cały czas odświeża mi dane ,,Odebrano dane z centrali" i nie zapisuje danych do centrali (chciałem tylko wydłużyć czas Opóźnianego czujnika, nie udało się, kablem USB musiałem zrobić).
Jeśli jestem u siebie w domu nigdy w życiu nie udało mi się połączyć z alarmem, za każdym razem dostaję SMS błąd połączenia z serwerem.
Używam tego samego laptopa z tym samym programem i tym samym plikiem konfiguracyjnym (już nawet próbowałem a tym samym modemie zewnętrznym).
Proszę o jakaś poradę.

moto-binek

#1
Nikt niema pomysłu ??
Jestem już pewny że połączenie poprzez ropam bridge mam tylko wtedy gdy centrala i laptop (modem mobilny) są w zasięgu jednego BTS-a.
Nie wiem tylko dlaczego tak jest i dlaczego na SMS 123B connect otrzymuję odpowiedz ,,Błąd połączenia z serwerem" , czyż to nie powinno się łączyć przez serwer ropam??
Karta w centrali Orange nówka sztuka, karty w modemach też orange.

Kolejna uwaga wykupiłem subskrypcje na aplikacje Ropam Optima.
Próbując zalogować się przez tą aplikacje otrzymuję sms zwrotny od centrali o treści ,, Błąd aktywacji usługi RopamBridge"

robertm

Witam,
Nie potwierdzam problemów opisanych przez Pana.
Zdalne programowanie działa prawidłowo.

Proszę o przesłanie konfiguracji, pamięci zdarzeń oraz zrzutu z ustawień na telefonie w aplikacji RopamOptima na adres serwis@ropam.com.pl


moto-binek