Dzisiaj zauważyłem że gdy centrala nie ma internetu stacjonarnego nie mogę się podłączyć za pomocą aplikacji RopamNeo v1.8.7. (Problem z logowaniem)
W centrali jest karta T-Mobile, na panelu wyświetla się ikona połączenia z ropambridge, w historii zdarzeń jest informacja:
Start połączenia z RopanBridge gprs.
Polecenie deviceup zwraca informację że usługa została aktywowana pomyślnie, a pomimo tego dalej nie ma możliwości podłączenia na karcie t-mobile.
Z opisu wynika ze centrala prawidłowo przełącza się na połączenie poprzez GPRS.
Proszę sprawdzić na telefonie czy aplikacja RopamNeo może korzystać z danych komórkowych - czy nie ma blokady.
Dziwne na wifi działa, a danych komórkowych nie.
Na wifi w innej lokalizacji też nie działało, a po zmianie DNS w routerze połączyło się z aplikacji. Teraz widzę że po danych komórkowych też działa.
Musi być jakiś błąd lub coś innego. Od 2 tygodni ja, moi znajomi oraz klienci mają problemu z logowaniem aplikacji. Różni operatorzy, różni dostawcy internetu, różne centrale...
A zaczęło się od braku powiadomień push...
Zobacz w logi centrali. Też masz tyle utraconych połączeń z serwerem RopamBridge?
Zrzut:
Teraz mam sporadycznie 2-3 razy na dzień, ale wtedy jak miałem problemy to sporo było wpisów o utracie połączenia RopamBridge.
Cytat: Mari00 w Sierpień 18, 2022, 11:14:49
a po zmianie DNS w routerze połączyło się z aplikacji. Teraz widzę że po danych komórkowych też działa.
Na jakie zmieniłeś?
Teraz mam google: 8.8.8.8 i 8.8.4.4 a wcześniej były openDNS.