Neo GSM IP - brak powiadomienia o utracie zasilania

Zaczęty przez glider33, Wrzesień 01, 2018, 21:08:21

Poprzedni wątek - Następny wątek

glider33

Witam,

jak w temacie, centrala Neo GSM IP v.1.2 (zasilanie z PS-ECO-2012) nie wysyła powiadomienia o braku zasilania 230V. Dotyczy to zarówno komunikatów SMS oraz wiadomości PUSH. Dla innych zdarzeń np. uzbrojenie / rozbrojenie wiadomości sms oraz push działają bez problemów.


RobertH

Czy po wyłączeniu zasilania 230VAC centrala sygnalizuje brak AC ?
(dioda AC/DC w programie - online, panel dotykowy, pamieć zdarzeń)

glider33

Panel tak (awaria), aplikacja na telefon tak (awaria), pamięć zdarzeń sprawdzę po południu.

RobertH

To raczej nie dotarł SMS.
Bo wszystko jest prawidłowo jeżeli chodzi o detekcję AC.
I nasze testy działają bez problemu (NeoGSM-IP i -ECO-2012, -ECO-5012-RS)

glider33

Wszystkie smsy i pushe docierają oprócz powiadomienia o braku zasilania centrali.

RobertH

#5
Pamięć zdarzeń, jak nie ma błędów wysłania SMS to operator odebrał, a dalsza droga to operator/operatorzy.

Klasa wiadomości PUSH w Manager na razie jest nieużywana (wszystkie idą z ta samą flagą)
a w aplikacji RopamNeo jest ustawienie jakie PUSH maja byc aktywne (w ustawieniach obiektu).

glider33

W pamięci zdarzeń jest informacja o braku zasilania 230V. SMSy i PUSHE o braku zasilania i tak nie dochodzą.
Sms testowy doszedł bez problemu.

RobertH

Inne PUSH-e przychodzą?
W app zaznaczone "odbieraj powiadomienia o awariach" ?

W naszych testach SMSy i PUSH po 180 . przychodzą w tej samej konfiguracji zasilania.

ps. Oczywiście nie testujemy na P4.


glider33

Cytat: RobertH w Wrzesień 03, 2018, 12:12:01
Inne PUSH-e przychodzą?
W app zaznaczone "odbieraj powiadomienia o awariach" ?.
Chodzi o aplikacje na androida ?  (patrz załącznik) Na pewno przychodzą pushe i smsy o alarmie, naruszonych wejściach oraz uzbrojeniu i rozbrojeniu systemu. Reszty nie sprawdzałem.

Dzisiaj z tą centralą miałem kolejny problem. Przy próbie zmiany kodu głównego i dwukrotnym wpisaniu nowego kodu, TPR-4W pokazywał informację, że kod został zmieniony poprawnie, po czym następował reset centrali i nadal w pamięci był stary kod fabryczny. Próbowałem kilka razy i za każdym razem miałem reset. Dopiero po resecie panela z poziomu programu PC udało zmienić się kod główny.

RobertH

Proponuje przesłać konfigurację i pamięć zdarzeń na serwis@
bo w naszych testach identyczne ustawienia działają bez problemu.

glider33