NeoGSM -IP , po pełnym uzbrojeniu włącza się syrena bez błędów,

Zaczęty przez Krystek, Luty 10, 2022, 15:48:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

Krystek

Witam Wszystkich bardzo serdecznie :)

Próbuje skonfigurować sobie w domu alarm, na chwile obecną bez automatyki, centrala neogsm-ip, tpr-4, 10 czujek dual slim satela i sygnalizator sp-4003r.

Generlnie wydaje się , że większość działa, brak awarii, itp,  napotkałem mały problem i nię mogę znaleźć rozwiązania , nie lubię zawracać głowy, zawsze sam staram się rozwiąć problemy ale w tym przypadku nie za bardzo wiem gdzie może być przyczyna, coś pewnie źle skonfigurowałem , jako, że jestem amatorem bez doświadczenia mogłem coś przeoczyć, prośba o pomoc.

System mam podzielony na dwie strefy ale z jednym panelem, parter i piętro,oczywiście czujki z opóźnieniem na potrzeby uzbojenia i rozbrojenia alarmu- wszystko działa,  o ile czuwanie nocne ( uzbrojenie strefy 1) włącza się bez problemu, system dobrze reaguje o tyle przy uzbojeniu pełnym (strefa 1 i 2 )po uzbojeniu włącza się automatycznie syrena bez zadnych awarii, błędów.

Co to może być ?? pewnie jakaś pierdola

Z góry dzięki za podpowiedzi i sugestie

Pozdrawiam
Krystian




Krystek

 :) :) :) Jest postęp, kilka rzeczy zmieniłem i wreszcie syrena nie zawyła po pełnym uzbrojeniu , szczerze mówiąc to nie wiem co pomogło, tym razem uzboiłem cały dom ale nie uzbrajałem parteru dodatko, możliwe , że tak trzeba.

Strefy mam podzielone tak, że czuwanie nocne mam na parterze i to jest strefa pierwsza a do całego domu (druga strefa) dochdzą czujki z piętra. Możliwe, że załączenie parteru i całego domu dubluje system, tego nie wiem.