Reset kodu serwisanta

Zaczęty przez Krzysztof_K, Marzec 19, 2012, 14:49:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

Krzysztof_K

Witam serdecznie.

   Posiadam system zbudowany w oparciu o centralę NEO-PS.
Po instalacji zmieniłem kod serwisanta na swój, zapisałem go i sprawdziłem kilka razy - wszystko działało.
Po około tygodniu potrzebowałem dostać się do menu serwisowego, lecz kod (wcześniej sprawdzony) nie pozwala zalogować mi się.
Próbowałem wgrania nowy firmware sądząc, że to wymaże wszystkie kody, lecz nie udało się.

Jak mam dostać się do menu serwisowego ?

Pozdrawiam,
Krzysztof.

RobertH

Witam

Kod serwisowy do panelu to hasło komunikacji z Partner GSM.
W panelu wejście do menu serwisowego możliwe jest po uruchomieniu dostępu serwisu z poziomu menu użytkownika (kod główny).

Jeżeli kod instalatora (hasło komunikacji) jest nieznany jedyny sposób na jego utworzenie to połączenie się z centralą za pomocą komputera PC i wpisanie konfiguracji z nowym hasłem komunikacji (może to być kopia poprzedniej konfiguracji).
Brak znajomości hasła komunikacji uniemożliwia odczyt konfiguracji z pamięci systemu ale nie blokuje zapisu nowej konfiguracji w czasie połączenia z komputerem serwisowym.

malin

Witam.

Odświerzam temat- nie mogę dostać się do menu serwisowego z panelu tpr-2w - komunikat o błędnym haśle.

Znam hasło komunikacji z PartnerGSM- zapisałem do modułu kilkukrotnie konfiguracje z tym hasłem ale wynik jest cały czas ten sam- błędne hasło.

Co z tym zrobić??

RobertH

Witam

Nie mamy zgłoszeń o takich problemach i nie możemy tego w żaden sposób powtórzyć.
Lista do kontroli, weryfikacji.
- wersja NEO i programu Partner GSM , jeżeli NEO jest w wersji v2.0, v2.1 to wymagany jest PG 4.2.
- jakie dane są po odczytaniu konfiguracji centrali ?
- czy utworzenie nowej konfiguracji w Partner GSM i wpisanie do pamięci generuje ten sam problem (eliminacja ewentualnego błędu w danych pliku config.rpm).

malin

Witam.

Wersje:
- centralka 2.0
- panel 1.6
- PartnerGSM 4.2
problem występuje nawet po utworzeniu nowej konfiguracjj i wgraniu do centralki.
Hasło zostało zmienione ze standardowego 123B na moje i nie było ustawianego żadnego innego- więc na logikę któreś z tych powinno załapać, ale niestety  przy obu jest błąd.

Odnośnie
\"- jakie dane są po odczytaniu konfiguracji centrali ? \"
o jakie dane dokładnie chodzi?

RobertH

Dane do centrali można zapisać i odczytać.
Czy działa odczyt w czasie programowania? (dla hasła ustawionego lub fabrycznego).

malin

Tak- z moim hasłem bez  problemu działa odczyt i zapis danych z modułu.
Dodatkowo w partnerGSM na zakładce dla paneli osobno można zapisać ustawienia i tu także wszystko działa.

RobertH

To kiedy panel zwraca Panu błędne hasło (serwisowe)?
Jak wyglądają poszczególne Pana działania ?

malin

Po aktywacji w panelu 8h czasu serwisowego z podaniem hasła głównego i próbie wejścia w ustawienia serwisowe.
Tu panel pyta o hasło i niestety nie przyjmuje żadnego.

RobertH

Odpowiedzi na Pana zgłoszenie można dokonać jedynie po testach i kontroli w serwisie.

bolsfan

Czy hasła użytkownika i serwisowe nie są przypadkiem takie same? Wydaje mi się (mogę się mylić bo to było dawno), że NEO \"nie lubi\" takiej sytuacji.

malin

Nie - wszystkie hasła są unikalne- nie mam \"powielonych\" haseł.