Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: Pablo w Luty 15, 2025, 18:48:56

Tytuł: NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczona komunikacja przez aplikację Android
Wiadomość wysłana przez: Pablo w Luty 15, 2025, 18:48:56
Witam, od kilku lat jestem posiadaczem centrali NeoGSM-IP (obecnie 3.6) wraz z panelem TPR-4 (obecnie 5.5). Po aktualizacji centrali do wersji 3 i nowszych, mam problem z aplikacją na android. Mam w niej mocno ograniczone informacje o centrali. Mogę się zalogować, pobieram pulpit, widzę listę wejść, jednak ich stan jest nieznany (szary), widzę listę wyjść jednak ich stan jest ciemnoczerwony, przełączając przełącznikiem jestem w stanie załączyć i wyłączyć wyjście (po ponownym wejściu do aplikacji załączone wyjście jest wyłączone - nie odczytuje stanu z centrali). Informacje o centrali z menu są puste. Po wystąpieniu problemu aktualizowałem centralę, panel, do tych samych wersji, a potem nowszysch, przeinstalowywałem aplikację. Aplikacja/telefon testowane z inną centralą NeoGSM-IP - działa. Nie było zmian w instalacji sprzętowej, ani w ustawieniach centrali (testowano configi centrali z okresu działającej aplikacji). Załączam zrzuty z aplikacji.
20250215_181955.jpgScreenshot_20250215-180418.pngScreenshot_20250215-180435.png

Tytuł: Odp: NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczona komunikacja przez aplikację Android
Wiadomość wysłana przez: robertm w Luty 18, 2025, 09:19:07
Proszę spróbować w aplikacji RopamNeo załadować ponownie menu z centrali. po zalogowaniu - Ustawienia załaduj menu
Tytuł: Odp: NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczona komunikacja przez aplikację Android
Wiadomość wysłana przez: Pablo w Luty 18, 2025, 16:52:29
Oczywiście poza reinstalacjami aplikacji próbowałem także załadować ponownie menu, dla pewności dzisiaj również, niestety bez skutku.
Dodam, choć to może nie mieć związku, że w podobnym okresie zaczęły się czasami pojawiać zamiast wygaszacza ekranu (zegar) ciemne lub białe tło jak poniżej
IMG_20240909_155.jpgIMG_20240913_200.jpg
Tytuł: Odp: NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczona komunikacja przez aplikację Android
Wiadomość wysłana przez: robertm w Luty 20, 2025, 13:32:17
Niestety nie znam przyczyny. Proponuje jeszcze restart centrali ze zworki do ustawień fabrycznych i wgranie konfiguracji ponowne z najnowszej wersji menagera.