Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: brzanek w Marzec 30, 2025, 15:12:43

Tytuł: Problem z połączeniem z aplikacją RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: brzanek w Marzec 30, 2025, 15:12:43
Witam od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem z aplikacją przez RopamBrodge.
W centrali internet niby jest w programie neogsmmenager w zakładce podgląd online piszę że dostęp do sieci jest i przez wifi i przez gprs. Ale jak chcę połączyć się z alarmem przez aplikację RopamNeo to mam problem z logowaniem Centrala nie podłączona do serwera RopamBridge. Restartowanie wszystkiego nic nie daje.
Możecie mi pomóc jak to naprawić?
Tytuł: Odp: Problem z połączeniem z aplikacją RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: robertm w Kwiecień 01, 2025, 15:42:31
Centrala może się też łączyć z aplikacja zarówno w sieci lokalnej - bez użycia RopamBridge. Czy taka komunikacja jest ?
W programie NeoGSMIPManager oraz na panelach dotykowych w ustawieniach można zobaczyć czy jest połączenie z RopamBridge.
Warto również odczytać pamięć zdarzeń.
Proszę ewentualnie w mailu do naszej pomocy technicznej przesyłać ID płyty centrali - sprawdzimy czy taki numer łączy się z RopamBridge. 
Tytuł: Odp: Problem z połączeniem z aplikacją RopamBridge
Wiadomość wysłana przez: brzanek w Kwiecień 02, 2025, 14:22:26
Napisałem wiadomość w formularzu na stronie https://ropam.com.pl/wsparcie/serwis/
Jeśli chodzi o program NeoGSMIPManager oraz o panele dotykowe w ustawieniach nie ma połączenia z RopamBridge
Komunikacji z aplikacją chyba nie ma wcale bo nie mogę się przez nią zalogować.