Witam ponownie,
Mam inne pytanie związane z normalnym użytkowaniem systemu. Chciałbym zmienić kody dostępu do całego systemu i chciałbym sklaryfiować typy tych kodów bo nie jest to zbyt czytelnie opisane w dokumentacji.
Rozumiem, że mamy tutaj do czynienia z 3 typami kodów:
głównym do aktywacji i deaktywacji alarmu (domyślny 5555),
serwisowym do łączności z Partner GSM (domyślny 123B) oraz
komunikacyjnym sms (domyślny 1111)
Przeczytałem w innym poście o problemach z kodem serwisowym więc pewnie lepiej jak nie będę się tego dotykał ale chciałbym zmienić dwa pozostałe kody. Proszę o instrukcję jak to zrobić za pomocą panelu.
Dziękuję i pozdrawiam, Jacek
1. Kody do zał/wył czuwania poprzez panele dotykowe TPR:
główny (fabrycznie 5555) dostępne są funkcje:
- nowy kod,
- zmiana kodu głównego,
- usuwanie kodów,
- edycja kodu dostępu SMS.
użytkownika (fabrycznie brak)
- zmiana kodu własnego.
W systemie może istnieć maksymalnie pięć kodów: główny oraz do 4 użytkowników
Kod główny posiada dostęp do wszystkich funkcji, kody użytkowników nie
umożliwiają dodawania i usuwania kodów w systemie.
Kody te dodajemy i edytujemy poprzez menu kodów w TPR.
2. Kod dostępu poprzez polecenie SMS (fabrycznie 1111) - umożliwia sterownia centralą za pomoca SMS-ów.
kod ten można zmienić
- w menu kodów w TPR ( poprzez kod główny)
- poprzez polecenie SMS.
- wpisując nowy kod w programu PartnerGSM podczas konfiguracji.
3. Kod serwisowy jest to hasło komunikacji i umożliwia odczytanie konfiguracji z urządzenia.
Można go zmienić z poziomu programu PartnerGSm - zakładka numery.
Nie ma żadnych problemów z tym kodem po prostu trzeba go pamiętać.
Jeżeli nie znamy kodu serwisowego nie możemy odczytać bieżącej konfiguracji z urządzenia.
Możemy jednak zawsze wgrać nowa konfiguracje z nowym kodem
Bardzo dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Pozdrawiam