Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: Jurek w Grudzień 04, 2016, 21:48:15

Tytuł: RopamOptima - problem z komunikacją
Wiadomość wysłana przez: Jurek w Grudzień 04, 2016, 21:48:15
Witam. Mam dwa problemy:
1. pierwszy  z komunikacją w sieci lokalnej. Po kliknięciu "zaloguj" niby wszystko sie uruchamia ale nie można wykonać żadnego polecenia (wyświetla się komunikat "brak statusu urządzenia")
2. drugi z komunikacja w trybie ropambridge. Gdy wysyłam smsa aktywującego "XXXX deviceup" dostaje smsa z wiadomością "nierozpoznane polecenie"
W czym tkwi problem?
Tytuł: Odp: RopamOptima - problem z komunikacją
Wiadomość wysłana przez: RobertH w Grudzień 05, 2016, 20:13:21
Jaka jest wersja OptimaGSM i AP-IP?
Czy logowanie do webserwera działa?
Jaki jest status Ap-IP w panelu (menu użytkownika głównego).

Czy logowanie do naszego demo działa (dodanie obiektu)?
https://ropam.com.pl/pl/towar/559/ropamoptima.html (https://ropam.com.pl/pl/towar/559/ropamoptima.html)
Tytuł: Odp: RopamOptima - problem z komunikacją
Wiadomość wysłana przez: Jurek w Grudzień 05, 2016, 22:31:58
OptimaGSM-PS wersja 1.9
Ap-IP wersja 1.5
Logowanie do Waszego demo działa na RopamOtpima.
Webserwer również działa.
Tytuł: Odp: RopamOptima - problem z komunikacją
Wiadomość wysłana przez: RobertH w Grudzień 06, 2016, 09:13:23
Wymagania aplikacji RopamOptima:

" Centrala OptimaGSM wersja v2.3 lub wyższa.
Moduł komunikacyjny AP-IP wersja v1.4 lub wyższa."

Proszę zrobić uaktualnienie do v2.5
https://ropam.com.pl/pl/download/124,firmware-optimagsm-v25.html (https://ropam.com.pl/pl/download/124,firmware-optimagsm-v25.html)
następnie aktualnym OptimaGSM Manager odczytać dane, zweryfikować ustawienia i zapisać ustawienia centrali
(restart, podłączyć AP-IP i poczekać na uruchomienie usług, następnie cieszyć się aplikacją RopamOptima)