Witam,
Jakiś czas temu uruchomiłem centralę alarmową OptimaGSM. Od jakiegoś czasu, nic w konfiguracji centrali nie było zmieniane, nie reaguje na komendy SMS. Centrala wysyła systematycznie SMSy o stanie systemu, mogę także wysłać z centrali SMSa testowego. Wiadomości są także odbierane przez centralę ponieważ można je odczytać na panelach dotykowych. Niestety brak jakiejkolwiek reakcji, brak odpowiedzi na SMSy xxxx androidstan czy xxxx historia. Proszę o podpowiedź co jeszcze mogę sprawdzić.
Pozdrawiam
MM
Cytat: mimarszal w Czerwiec 13, 2017, 13:58:57
.... Wiadomości są także odbierane przez centralę ponieważ można je odczytać na panelach dotykowych...
Niepoprawny lub bez uprawnień SMS kod w komendzie SMS- system traktuje to jako nierozpoznany SMS.
Witam,
Problem był z zbyt długim kodem użytkownika. W centrali kody mogą mieć więcej niż 4 znaki natomiast kod sms musi mieć 4.
Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę.
Tak.
Kody do aplikacji to maks. 4 cyfry.