Witam,
Centrala nie wysyła mejli, o stanach alarmowych, nawet gdy w zakładce "Podgląd Online" klikam "Wyślij e-mail testowy" , natychmiast do mnie dzwoni i wysyła SMS z kodem 64.
Korzystam z poczty WP, serwer: smtp.wp.pl, smtp port: 465, user i hasło takie jak w kliencie poczty ( Thunderbird) na którym konto działa poprawnie.
W zakładce " ustawienia karty SIM" czy zafajkowane, czy nie zafajkowane " Wysyłanie e-mail poprzez moduł AP-IP" nie wysyła.
Gdzie zrobiłem błąd?
Krzysztof
Kod błędu 64 zwracany jest przez modem więc zakładam że nie ma AP-IP.
Wtedy serwer pocztowy SMTP nie może mieć szyfrowania SSL/TSL bo tego nie obsługuje modem.
Port dla takich połączeń (bez szyfrowania) to zazwyczaj: 587.
(oczywiście są serwery które zawsze wymagają szyfrowania np. gmail.com).
Wszystko jest w DTR str.189-190
https://www.ropam.com.pl/pl/download/134,instrukcja-instalacji-optimagsm-dtr.html (https://www.ropam.com.pl/pl/download/134,instrukcja-instalacji-optimagsm-dtr.html)
Dziekuję za odpowiedź! Istotny jest nr portu 587. Nie wiem dlaczego zasugerowałem się ustawieniami z klienta poczty i wpisałem 465 ::) . Mejle wychodzą i dochodzą ale z datą 01.01.2000r. Gdzie powinienem szukać przyczyny? Bo wiadomości giną w czeluściach skrzynki pocztowej.