Ostatnie wiadomości

#11
Centrale alarmowe / Panel TPR-7 problem z wygaszac...
Ostatnia wiadomość przez Wiesław - Wrzesień 01, 2025, 17:18:21
Witam,
Zmieniłem panel dotykowy z TPR-4 na TPR-7 i w tym drugim mam problem z wygaszaczem. Na panelu pozostaje i nie znika ostatni komunikat, zasłaniając wskazanie temperatury.
Czy jest możliwość wymuszenia odświeżania lub przesunięcie wskaźnika temperatury w inne miejsce na wyświetlaczu?
#12
Ogólne techniczne / Odp: Pęknięcia w ścianie zabez...
Ostatnia wiadomość przez wikast - Sierpień 20, 2025, 10:17:18
Można dać akryl szpachlowy, ale to będzie na chwilę – po jakimś czasie pęknięcie i tak wróci. Jeśli chcesz coś trwalszego, zerknij tutaj: https://mastermas.pl/produkt/mastermas-connect/
 – to system stworzony właśnie do tego typu napraw, żeby skutecznie wzmocnić i zabezpieczyć ścianę na dłużej.
#13
Ogólne techniczne / Pęknięcia w ścianie zabezpiecz...
Ostatnia wiadomość przez zavil - Sierpień 20, 2025, 08:20:08
Czym najlepiej zabezpieczyć pęknięcia na ścianie, żeby nie wychodziły z powrotem? Zastanawiam się, czy wystarczy coś prostego, czy lepiej od razu użyć mocniejszego rozwiązania.
#14
Automatyka budynkowa i domowa / Odp: Diagram Editor czy jest j...
Ostatnia wiadomość przez stach_kom - Sierpień 03, 2025, 19:56:00
Witam
fajny prosty w użyciu symulator obwodów cyfrowych i analogowych.
https://www.antarescircuit.io/
#15
Automatyka budynkowa i domowa / Diagram Editor czy jest jakiś ...
Ostatnia wiadomość przez stach_kom - Sierpień 03, 2025, 17:33:58
Witam
Czy jest jakiś dostępny symulator logiki tworzonej w Diagram Editor lub alternatywny wymagający wklepania logiki, który zawiera moduły występujące w Diagram Editor szczególnie z grupy Timery.
#16
Centrale alarmowe / Odp: Błąd wysyłania ramki, pan...
Ostatnia wiadomość przez zima18 - Lipiec 07, 2025, 15:37:31
Problem z tym, że podłączyłem panel włączyłem program, pobrałem plik, a program panelu nie widział. Na forum wynalazłem wątek, że najpierw należy włączyć program, pobrać plik aktualizacyjny, podłączyć dopiero panel (wtedy dopiero program wykrywa panel) i klikamy aktualizuj.
Chodzi o sekwencję kroków.
A powiesz mi jeszcze Wojtku jak jest ze sprawdzaniem stanu konta ? Smsy centrala odbiera, alerty RCB wyskakują, promocje z Orange odczytuje, a stanu konta nie chce zwrócić. Wysyłam kod ussd w postaci: xxxx(haslo użytkownika)ussd*124*#
#17
Centrale alarmowe / Odp: Błąd wysyłania ramki, pan...
Ostatnia wiadomość przez wojtek06061989 - Lipiec 03, 2025, 14:35:14
Akurat aktualizacja TPR4 jest raczej bezproblemowa, z czym był problem?
#18
Centrale alarmowe / Odp: Błąd wysyłania ramki, pan...
Ostatnia wiadomość przez zima18 - Lipiec 01, 2025, 21:40:48
Aktualizacja pomogła, chociaż droga do niej nie była prosta. Teraz moduł internetowy śmiga. Walcze jeszcze ze sprawdzaniem stanu konta.
#19
Centrale alarmowe / Odp: Błąd wysyłania ramki, pan...
Ostatnia wiadomość przez wojtek06061989 - Czerwiec 30, 2025, 18:41:20
Na początek proponuje zaktualizować panel, najnowsza wersja to 5.6, pozdrawiam
#20
Centrale alarmowe / Błąd wysyłania ramki, panel TP...
Ostatnia wiadomość przez zima18 - Czerwiec 26, 2025, 20:53:28
Witam
Centrala ROPAM NeoGSM-IP, jeden panel TPR4. Zworka JT1 w centrali założona, w panelu JT1 założona.
Terminancja na zaciskach A-B panela przy centrali odłączonej od zasilania 60 OHM.
Panel podłączony na krótko do centrali w celu wyeliminowania uszkodzonego przewodu.
A co jakiś czas i tak wywala błąd wysyłania ramki / błąd odczytu statusu. Np. w moduł internetowy nie mogę wejść, cały czas błąd. Chyba, że klikam i klikam i klikam w ten moduł to w końcu wejdzie.
Wersja panela Sv 4.4, wersja centrali 3.4.
Sprawdzę statystykę magistrali RopamNet to za pierwszym razem pokazuje chyba (?) błędy na panelu, 234 ?
Sprawdzam za drugim razem, to z kolei przy panelu już jest 0.
Przy próbie aktualizacji wywala błąd pobierania informacji poprzez program NeoGSMIPManager, z poziomu panelu też jest błąd odczytu danych, poprzez kod sms również sie nie udało.
Sprawdzenie stanu konta karty PrePaid z poziomu panelu poprzez wysyłanie kodu USSD nie daje informacji zwrotnej ze stanem konta.
Centrala SMSy wysyła i odbiera. Ale w tym przypadku sprawdzenia stanu konta jest brak informacji zwrotnej.
Co jeszcze mógłby sprawdzić, gdzie szukać przyczyny ?
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam