Brak opcji zakupu licencji RopamBridge w aplikacji RomapNeo

Zaczęty przez maslos, Październik 16, 2024, 13:28:16

Poprzedni wątek - Następny wątek

maslos

Dzień dobry

Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić, w aplikacji RopamNeo 2.1.0, jak widać na zdjęciu - nie mogę wybrać opcji zakupu licencji RopamBridge:(
Aplikacje odinstalowałem kilka razy/ usuwałem obiekty - bez rezultatu.

Do tej pory używałem do komunikacji z centralką dynamicznego IP przez dynu.net, wszystko super działało ale nie było komunikatów PUSH które chciałbym uruchomić.

Może jakieś pomysły?

Z góry dziękuję, Krzysiek

RobertH

#1
Wystarczy ustawić centralę i aplikację
A opcji zakupu nie ma - bo od wersji Android 1.9.1,  iOS 2.0.0  i wprowadzenia central LTE
- serwer RopamBridge nie wymaga zakupów w aplikacji (opłat) tj. jest DARMOWY.

maslos

Dzień dobry Panie Robercie,

Dziękuję za informację, temat się wyjaśnił:)

Zrobię aktualizacje firmware, przejrzę najnowsze manuale, jakoś nie po drodze jest mi ta logika.
Skoro nie jest już potrzebna licencja, to dlaczego centralka podłączona do internetu w statusie połączenie z RopamBrige pokazuje BRAK połączenia?

Skoro centralka z jednej strony nie jest połączona z chmurą, na pewno się z nią nie połączę w żaden sposób.

Z góry dziękuję za pomoc.


RobertH

Jak napisałem wystarczy ustawić 'prawidłowo' centralę i aplikację
i dotyczy to zarówno połączenia przez RopamBridge jak i PUSHy.

W pierwszym poście jest informacja że centrala jest ustawiona na stały adres-
więc zakładam że nie jest ustawiona aby łączyła się przez serwer.

Dwie obrazkowe instrukcje co do app i PUSHy.

maslos

Dzień dobry Panie Robercie

Trochę zajęty byłem innymi tematami, jednak chciałbym podziękować za pomoc.
Wszystko działa jak należy.

Pozdrawiam, Krzysiek