OptimaGSM-PS nie przychodzą meile

Zaczęty przez akaduk, Kwiecień 10, 2018, 19:39:10

Poprzedni wątek - Następny wątek

akaduk

Witam
Mam pytanie dotyczące ustawień poczty E-mail:
Po ustawieniu wymaganych ustawień poczty i zgłoszeniu centrali informacji: e-mail wysłany
to na poczcie, nie mam śladu, że coś przyszło.
Czy można prosić o wyjaśnienie tego stanu?

Moje ustawienia

SMTP Server          - smtp.gmail.com

SMTP Port              - 587

SMTP Użytkownik   - [tu adres mojej poczty]

SMTP Hasło            - tu hasło do poczty podstawowe (działa komunikat e-mail wysłany)
                             - próbowałem też utworzonym (wygenerowanym) hasłem do aplikacji też (działa komunikat e-mail wysłany)

Nadawca Adres       - [tu adres mojej poczty]

Nadawca Nazwa      - SYSTEM_ALARMOWY

SMS gdy bł. wysył.  - pusta kratka

[v] Wysyłanie e-mail poprzez moduł AP-IP (zaznaczony)
Bezpieczeństwo połączenia zaznaczyłem STARTTLS

Po takich ustawieniach i tak nie ma mejla na poczcie w googlach.

akaduk

Witam,
Nikt się nie kwapił z pomocą.
Może też nikt się z czymś takim nie spotkał.
Ustawienia same zadziałały po dwóch dniach, od chwili kiedy napisałem ten post.
Może któryś z kolei restart centrali pomógł, od wczoraj regularnie pojawiają się informacje o stanie centrali na majlu.

Działają u mnie takie ustawienia jak napisałem wcześniej plus ustawienie hasła jak niżej:

SMTP Hasło       - wygenerowane unikalne hasło do aplikacji w poczcie google

Pozdrawiam