NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczona komunikacja przez aplikację Android

Zaczęty przez Pablo, Luty 15, 2025, 18:48:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pablo

Witam, od kilku lat jestem posiadaczem centrali NeoGSM-IP (obecnie 3.6) wraz z panelem TPR-4 (obecnie 5.5). Po aktualizacji centrali do wersji 3 i nowszych, mam problem z aplikacją na android. Mam w niej mocno ograniczone informacje o centrali. Mogę się zalogować, pobieram pulpit, widzę listę wejść, jednak ich stan jest nieznany (szary), widzę listę wyjść jednak ich stan jest ciemnoczerwony, przełączając przełącznikiem jestem w stanie załączyć i wyłączyć wyjście (po ponownym wejściu do aplikacji załączone wyjście jest wyłączone - nie odczytuje stanu z centrali). Informacje o centrali z menu są puste. Po wystąpieniu problemu aktualizowałem centralę, panel, do tych samych wersji, a potem nowszysch, przeinstalowywałem aplikację. Aplikacja/telefon testowane z inną centralą NeoGSM-IP - działa. Nie było zmian w instalacji sprzętowej, ani w ustawieniach centrali (testowano configi centrali z okresu działającej aplikacji). Załączam zrzuty z aplikacji.
Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.


robertm

Proszę spróbować w aplikacji RopamNeo załadować ponownie menu z centrali. po zalogowaniu - Ustawienia załaduj menu

Pablo

Oczywiście poza reinstalacjami aplikacji próbowałem także załadować ponownie menu, dla pewności dzisiaj również, niestety bez skutku.
Dodam, choć to może nie mieć związku, że w podobnym okresie zaczęły się czasami pojawiać zamiast wygaszacza ekranu (zegar) ciemne lub białe tło jak poniżej
Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.

robertm

Niestety nie znam przyczyny. Proponuje jeszcze restart centrali ze zworki do ustawień fabrycznych i wgranie konfiguracji ponowne z najnowszej wersji menagera.