Problem z połączeniem z aplikacją RopamBridge

Zaczęty przez brzanek, Marzec 30, 2025, 15:12:43

Poprzedni wątek - Następny wątek

brzanek

Witam od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem z aplikacją przez RopamBrodge.
W centrali internet niby jest w programie neogsmmenager w zakładce podgląd online piszę że dostęp do sieci jest i przez wifi i przez gprs. Ale jak chcę połączyć się z alarmem przez aplikację RopamNeo to mam problem z logowaniem Centrala nie podłączona do serwera RopamBridge. Restartowanie wszystkiego nic nie daje.
Możecie mi pomóc jak to naprawić?

robertm

Centrala może się też łączyć z aplikacja zarówno w sieci lokalnej - bez użycia RopamBridge. Czy taka komunikacja jest ?
W programie NeoGSMIPManager oraz na panelach dotykowych w ustawieniach można zobaczyć czy jest połączenie z RopamBridge.
Warto również odczytać pamięć zdarzeń.
Proszę ewentualnie w mailu do naszej pomocy technicznej przesyłać ID płyty centrali - sprawdzimy czy taki numer łączy się z RopamBridge.