NeoLTE-IP --> Błąd/brak połaczenia z serwerem RopamBridge

Zaczęty przez cbool1987, Wrzesień 30, 2024, 17:52:34

Poprzedni wątek - Następny wątek

cbool1987

Mam problem z centralą NeoLTE-IP u jednego klienta centrala zgłasza awarię "Błąd/brak połaczenia z serwerem RopamBridge"  restart napięciowy centrali nie pomaga. Przy próbie aktywacji usługi RopamBridge sms o treści
 "XXXX deviceup" zwrotnie dostaje smsa "Błąd aktywacji usługi RopamBridge" proszę o pomoc ???

robertm

Do sprawdzenia czy centrala ma prawidłowe połączenie z internetem, czy to przez WiFi czy dane komórkowe.

p_lider

Możliwe, że masz ten sam problem, co opisane tutaj, bo u mnie zachowanie bywa identyczne (brak połączenia z RopamBridge pomimo działającego Internetu).

Rozwiązaniem wtedy jest podpięcie się przez USB do centralki i ustawienie jej ID na nowo.