Ostatnie wiadomości

#21
Ogólne techniczne / Odp: sterowanie przez timer
Ostatnia wiadomość przez bartekl14 - Luty 20, 2025, 07:28:21
tak, wyjście się nie załączyło/wyłączyło.
#22
Centrale alarmowe / Odp: Pilot Keyfob-Aero-B przes...
Ostatnia wiadomość przez robertm - Luty 19, 2025, 10:33:51
Przepraszam pomyłka - wysłałem update do systemu ari. W przypadku systemu aero -konieczna jest wysyłka pilotów do serwisu.
#23
Centrale alarmowe / Odp: NeoGSM- IP / TPR-4 - ogra...
Ostatnia wiadomość przez Pablo - Luty 18, 2025, 16:52:29
Oczywiście poza reinstalacjami aplikacji próbowałem także załadować ponownie menu, dla pewności dzisiaj również, niestety bez skutku.
Dodam, choć to może nie mieć związku, że w podobnym okresie zaczęły się czasami pojawiać zamiast wygaszacza ekranu (zegar) ciemne lub białe tło jak poniżej
Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.
#24
Centrale alarmowe / Odp: Pilot Keyfob-Aero-B przes...
Ostatnia wiadomość przez p_lider - Luty 18, 2025, 16:33:04
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Nie jestem jednak pewien, czy wspomniany firmware przez Pana jest kompatybilny z moim modułem APm-Aero do którego połączone są moje piloty, gdyż pliki w tym archiwum są do modułów Ari. Na pewno mogę go zaktualizować firmwarem podanym przez Pana?
#25
Centrale alarmowe / Odp: Rozkalibrowanie rolet ste...
Ostatnia wiadomość przez JakubH - Luty 18, 2025, 09:54:37
W przypadku gdy wersje oprogramowania SROL-i i APm-a są niższe niż v1.6 powinna pomóc aktualizacja. Link do paczki zawierającej program do aktualizacji, pliki z najnowszymi wersjami softu i instrukcję: https://ropam.com.pl/wsparcie/wp-content/uploads/2024/12/ari_updater.zip. Do aktualizacji niezbędny jest również kabel USB-MGSM: https://ropam.com.pl/wsparcie/usb-mgsm-2/.
#26
Centrale alarmowe / Odp: Pilot Keyfob-Aero-B przes...
Ostatnia wiadomość przez robertm - Luty 18, 2025, 09:40:40
Konieczna jest aktualizacja firmware do najnowszej wersji
link do: ari Update
#27
Centrale alarmowe / Odp: NeoGSM- IP / TPR-4 - ogra...
Ostatnia wiadomość przez robertm - Luty 18, 2025, 09:19:07
Proszę spróbować w aplikacji RopamNeo załadować ponownie menu z centrali. po zalogowaniu - Ustawienia załaduj menu
#28
Centrale alarmowe / Rozkalibrowanie rolet sterowan...
Ostatnia wiadomość przez michal_ - Luty 16, 2025, 18:24:09
Do centrali Neo-GSM-IP64 dopięty mam moduł APm-ari, do którego bezprzewodowo podłączyłem kilka sterowników rolet SROL-ari. Po instalacji sterowników i kalibracji każdej rolety wszystko pracowało poprawnie. Jednak po jakimś czasie zauważyłem, że niektóre rolety nie otwierają się w pełni mimo, że w panelu TPR4 i aplikacji wyświetla się status rolety w pełni otwartej. Wygląda to tak, jakby z każdym ruchem rolety rozjeżdżała się kalibracja. Po ponownej kalibracji rolet ich status wraca do stanu właściwego (na jakiś czas). Czy ktoś miał taki przypadek? Jak można temu zaradzić?
#29
Centrale alarmowe / Pilot Keyfob-Aero-B przestaje ...
Ostatnia wiadomość przez p_lider - Luty 16, 2025, 13:47:04
Mam dziwny problem z pilotem (a właściwie z dwoma pilotami) Keyfob-Aero-B polegający na tym, że po kilku dniach/tygodniach używania (różnie bywa) przestają one działać (brak reakcji na naciśnięcie jakiegokolwiek przycisku). Po rozebraniu i wyjęciu baterii, a następnie włożeniu z powrotem zaczynają znowu działać na kilka dni lub tygodni. I tak w kółko. Nie jest to problem baterii, gdyż wymiania na nową nic w tym aspekcie nie pomaga - znowu po kilku dniach/tygodniach się blokują.

Gdy są w takim stanie zblokowanym, to gdy przed wyjęciem baterii mierzę napięcie, to wychodzi 0V (czyli wygląda na zwarcie w elektronice lub brak kontaktu na stykach baterii). Wyjęcie baterii i włożenie przywraca 3V i pilot przez kilka dni znowu działa normalnie, aby później znowu przestać działać. Co mogę zrobić, aby problem wyeliminować? Czy jest to jakaś wada fabryczna?
#30
Centrale alarmowe / NeoGSM- IP / TPR-4 - ograniczo...
Ostatnia wiadomość przez Pablo - Luty 15, 2025, 18:48:56
Witam, od kilku lat jestem posiadaczem centrali NeoGSM-IP (obecnie 3.6) wraz z panelem TPR-4 (obecnie 5.5). Po aktualizacji centrali do wersji 3 i nowszych, mam problem z aplikacją na android. Mam w niej mocno ograniczone informacje o centrali. Mogę się zalogować, pobieram pulpit, widzę listę wejść, jednak ich stan jest nieznany (szary), widzę listę wyjść jednak ich stan jest ciemnoczerwony, przełączając przełącznikiem jestem w stanie załączyć i wyłączyć wyjście (po ponownym wejściu do aplikacji załączone wyjście jest wyłączone - nie odczytuje stanu z centrali). Informacje o centrali z menu są puste. Po wystąpieniu problemu aktualizowałem centralę, panel, do tych samych wersji, a potem nowszysch, przeinstalowywałem aplikację. Aplikacja/telefon testowane z inną centralą NeoGSM-IP - działa. Nie było zmian w instalacji sprzętowej, ani w ustawieniach centrali (testowano configi centrali z okresu działającej aplikacji). Załączam zrzuty z aplikacji.
Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.Nie można wyświetlić tego załącznika.